Hvis du er glad for at læse indlæg, tror jeg at du er kommet til den rette blog! Jeg skriver så tit jeg kan en lille historie om hvad min dag har gået ud på. Jeg har ikke set andre der har gjort som mig, men der er vel sikkert nogle stykker. Du er mere end velkommen til at følge med på bloggen, jo flere læsere, jo flere indlæg, og jeg bliver bare gladere og gladere. Hvis du nu har en blog så vil jeg og meget gerne følges! :-)

tirsdag den 3. april 2012

Halvt år ♥

Dagen i dag, tirsdag den 3 april, betyder så meget for hende. For i dag, ser hun nemlig som en meget speciel dag. Nu kan hun ikke holde det tilbage længere. Dagen i dag, er hendes halvårs-dag med sin kæreste. Hun har været helt oppe i skyerne hele dagen. Det var det eneste hun ventede på, da alle kom ind i april måned. Selvom deres forhold nu har varet et halvt år, er hun stadig som nyforelsket. Ja. Hun er sikker denne gang. Det her er hendes drømmefyr. Hun elsker ham så inderligt sindsygt højt. Men selvom hun mest af alt bare har lyst til at sidde her og skrive, og skrive om alle hendes følelser for den dreng, bliver hun nødt til at tage afsked med sin bærbar nu. Hendes mor står nede for enden af trappen for tredje gang og råber at der er mad. Hendes faster og kusine er også på besøg, da hendes papfar har fødselsdag i morgen. De bor i København, og hun med sin mor og papfar på Lolland. De kom næsten altid dagen før, når det var sådan slags dage. Men hun skulle desværre ikke være med til at fejre hendes papfars 35-årigs fødselsdag, da hun havde en aftale med sin veninde, om at de skulle i lalandia dér. Men nu føler hun også hun har skrevet nok og hendes mave kunne godt bruge lidt mad, også inden hendes mor kommer op, hun kan slet ikke tåle at vente...

4 kommentarer:

  1. Hvor fint! Det giver et smil på læben at læse! ♥
    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare skønt at også I læsere, mærker glæden i det ♥

      Slet