Hvis du er glad for at læse indlæg, tror jeg at du er kommet til den rette blog! Jeg skriver så tit jeg kan en lille historie om hvad min dag har gået ud på. Jeg har ikke set andre der har gjort som mig, men der er vel sikkert nogle stykker. Du er mere end velkommen til at følge med på bloggen, jo flere læsere, jo flere indlæg, og jeg bliver bare gladere og gladere. Hvis du nu har en blog så vil jeg og meget gerne følges! :-)

onsdag den 4. april 2012

Vente, vente, vente.

Lige nu han hun intet at lave, hun skal vente næsten tre timer på sin søde veninde. Aftenen før, var hun sikker på at den her morgen ville være fyldt med stress, hvis hun ikke stod lidt tidligt op. Men.. Det viste sig at hun stod alt for tidligt op, de skal først med toget lidt over klokken 12. Men angående hendes nye blog her, den er hun faktisk blevet glad for, mere end hun havde forventet. Hm. Lige i det, den sætning blev skrevet, tænkte hun, at hun overhovedet ikke havde ret i noget mere. Hun troede aldrig hun ville finde sin ring igen. Hun skulle bare lige åbne øjnene, lidt mere. Hun havde regnet med der ingen tid ville være her til morgen. Der er masser af tid, mere end hun har brug for. Hun troede ikke at bloggen ville blive til noget. Hun har fået nogle nye dejlige læsere, og elsker nu at lave indlæg. Sådan her kunne hun vel fortsætte med at skrive, i et stykke tid. For hun havde virkelig taget fejl omkring mange ting, lige her for nyligt.
Nå men. Hun har kun fået skrevet lidt om hun i dag, skal til lalandia og at hun nu venter på sin veninde. Nu skal I få det hele i korte detaljer. Når hendes veninder kommer, skal de om til stationen, der er ikke så meget der. De tager toget, til Maribo. Derefter bussen, til lalandia. Det let nok. I lalandia skal de nok først ind og skøjte. Det er noget de er begyndt meget på, da hun har sine egne skøjter, og derfor er det gratis at komme ind. De skal vel derind et par gange, hen af dagen. De skal også have lidt at spise. Og se Titanic, i 3D. Det er noget både hun, og hendes veninde ser ret meget frem til. Hun har altid godt kunne lide den film, men havde lidt glemt den, den er jo heller ikke lige frem ny længere, vel.. Men at den så kommer igen, også lige i 3D. Det dejligt. Specielt når hun skulle ind og se den med sin skønne veninde, som i øvrigt er hendes gamle bedste veninde. Der er bare så fed at de sådan kan være gode veninder, efter de lige som "slog op" eller hvad man kalder det. Der har ikke været nogle problemer der, overhovedet ingen. Hverken da de var bedste veninder, eller efter de stoppede. Men i hvert fald hendes veninde vil altid betyde noget meget bestemt, da deres "forhold" holdte i meget lang tid. Men. Når filmen så engang slutter om aftenen skal de vel bare hjem. Hjem til hendes veninde, og sove...

12 kommentarer:

  1. Hej Sara

    Rigtig sød blog du har, fedt tema du kører og du skriver på en god måde. Måske vi skulle følges? (-:

    Mvh http://sidselkrog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Sidsel!
      Selvfølgelig kan vi følges. :-)

      Slet
  2. Hej Sara.
    Super hyggelig blog.
    Måske kan vi følges,
    jeg følger dig nu.
    kig forbi min:-))
    idakhansen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida! :-)
      Mange tak, skal du ha'.
      Jeg vil med glæde følges, kigger forbi dig nu.

      Slet
  3. Du skriver rigtig godt!
    Håber du vil tage et kig forbi, måske du vil blive fast læser?
    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Anna!
      Jamen det vil jeg da med glæde.. :-)

      Slet
  4. Du skriver godt.. Hyggeligt.. fast læser her, fast læser der??http://ida-agnesfashion.blogspot.com/
    Ida-Agnes<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Jeg kigger lige forbi dig, og bliver fast læser da. :-)

      Slet
  5. du skriver rigtig godt. hvis jeg må foreslå dig noget, ville det være at læse korrektur på den, inden du lagde den ud (rette stavefejl, tastefejl osv), for så er det meget mindre forstyrrende at læse som udefrakommende. men du har bestemt talent, især taget din alder i betragtning! :)
    http://eksponeret.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja, du må undskylde at jeg ikke har taget mig tid til at tjekke tastefejlene, men det vil jeg da begynde på fremover. Men ellers tusinde tak!

      Slet
  6. Ja, det var super hyggeligt i Lalandia. Også selvom at det var ret besværligt at komme der hen. Men vi kom da der hen, og jeg hyggede mig ihvertfald og det håber jeg også at du gjorde<3
    -også er jeg rigtig glad for at vi har stadig har et rigtig godt venskab. Looove you!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt, vi gør altid lalandia usikker!
      Haha, ja der var mange forhindringer på vejen, men det var da skide godt at vi kunne more os lidt med det.
      Jeg hyggede mig, som jeg altid plejer når vi er sammen.
      - Ja, det skønt. Elsker dig! <3

      Slet