Hvis du er glad for at læse indlæg, tror jeg at du er kommet til den rette blog! Jeg skriver så tit jeg kan en lille historie om hvad min dag har gået ud på. Jeg har ikke set andre der har gjort som mig, men der er vel sikkert nogle stykker. Du er mere end velkommen til at følge med på bloggen, jo flere læsere, jo flere indlæg, og jeg bliver bare gladere og gladere. Hvis du nu har en blog så vil jeg og meget gerne følges! :-)

mandag den 9. april 2012

Så, ferien er slut. Det vil sige op, og i skole igen Sara... Nu må du ikke sove mere.

Hun vågnede af lyden, af hendes mors stemme. Hun lukkede lagsomt øjnene, mere og mere op, indtil hun så sin mor, stå lige der ved sengekanten. Der stod hun, så... Ja hun var ret morgengrim. Det var tydeligt at hun lige var stået op. Men alligevel kom der dog, et stort smil på, og en høj stemme "Godmorgen!" den eneste grund til at hun var kommet op, var på grund af hendes larmende alarm som hun ikke engang var vågnet af, selvom den lå lige ved hendes side. Men hendes mor, som der gik rundt nedenunder, havde hørt den. Hun havde ikke bemærket at den var der, endnu. Ikke før hun havde lukket sine øjne, helt op. I det hun slukkede alarmen, og lagde mobilen fra sig, var hun lysvågen. Men hun blev en smule sur, på dig selv. For i går da hun lagde sig, havde hun planlagt at holde sig vågen sådan så hun havde masser af tid om morgenen. Da hun så lå natten før, og klokken var over tre, havde hun da regnet med at klare den. Men det havde hun så åbenbart ikke gjort. Så hun stod op af sengen, med det samme. Tog tøj på, satte hår, børstede tænder, kastede noget vand i hovedet, tog mascara på, et par af hendes gamle øreringe kom også i, og så ville hun spørge sin veninde om de skulle følges. Det kunne de sagtens, det var helt fint. Klokken var ved at blive over, og hun fik langsomt mere og mere stress. Hun skulle lige til at gå ud, men da skrev hendes veninde, endnu engang, om hun godt var klar over at de skulle møde senere i dag... Hun gik hen og satte sig i sofaen, og synkede helt sammen. Hvor var det dejligt, men irriterende, et eller andet sted. Men hvis der var noget hun havde brug for lige nu, var det tid. Nu fik hun massere. Nu sidder hun bare og hygger, skriver med sine søde venner, og pakker de sidste ting i tasken. Selvom hun kunne have sovet længe, hvilket hun er meget glad for. Ja, så startede den første skole-dag, nu meget godt op. Men inden alt tiden løber foran skærmen, vil hun nu lukke sin bærbar i, og lave noget morgenmad, nu når der jo også er tid til det...

10 kommentarer:

  1. Godt skrevet! :-)
    Lækker blog du har dig! Du er mere end velkommen til at smutte forbi min og hvis du synes om den så bliv hellere end gerne fast læser.
    Knus
    http://minblog-alvina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, skal du have, Alvina. :-)
      Jamen det vil jeg da i hvert fald gøre så!

      Slet
  2. Tak fordi du er blevet fast læser på min blog:-)
    Jeg er lige blevet fast læser af din:-)
    Fed blog, anderleders på den gode måde;-)

    http://bycarolinesachmannaagaard.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så kan jeg da kun sige selv tak!
      - Tusind tak, er glad for at du nævner "den gode måde" ;-)

      Slet
  3. Din blog er virkelig inspirerende!
    Du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog og bliv hellere end gerne fast læser :-)
    Knus http://mathildelarsen34.blogspot.com/
    jeg er selvfølgelig blevet fast læser
    jeg har også en giveaway i gang hvis du får lyst til at være med!
    http://mathildelarsen34.blogspot.com/p/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!
      Jamen jeg vil da bestemt lige tjekke din blog, og klart blive fast læser.
      Fedt. Jeg tager da lige et kig, og ser om det er noget jeg er interesseret i :-)

      Slet
  4. Hej Sara, fed blog du har dig her må jeg sige. Jeg synes det er en meget fed måde du har valgt og lave din blog på, med historier osv. som jeg går ud fra er om din daglig dag set fra en tredjepersonens perspektiv. Jeg glæder mig til at læse videre på den og ser frem til mere.
    Fast læser herfra, og mange tak for at have været fast læser på min. :-)

    http://www.iblogmads.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak, Mads. Jeg er glad for du kan lide det.. Og jeg glæder mig bestemt også til flere indlæg på din.
      Jamen selv tak da. :-)

      Slet
  5. Tusinde tak for det hele, Seline!
    Og selvfølgelig vil jeg da blive fast læser hos dig. :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig super fed og personlig blog! Er helt vild med den :)

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet